Support

Bellcom tilbyder fuld support af egenudviklede applikationer, såvel som andre Open Source løsninger, mod et særskilt vederlag. Support ydes af vore egne teknikere og udviklere med det formål, at sikre det rette kendskab til den aktuelle applikation eller løsning.

Supportfunktionen organiseres gennem dedikeret supportsystem, hvor både virksomhedens udviklere og driftsansvarlige følger den enkelte sag fra oprettelse til endelig afklaring. En sag oprettes nemt ved at sende en e-mail til support@bellcom.dk eller ved at gå ind på support.bellcom.dk. Er det en haste-sag, må denne meget gerne følges op med et telefonopkald.

Support ydes i tidsrummet kl. 08:00 – 16:00. Ved særaftale kan der udføres yderligere support af forretningskritiske systemer og løsninger som dækker alle døgnets timer. Til ethvert supportforhold aftales en individuel supportaftale ud fra lige netop jeres ønsker, med angivelse af dækningsperiode, gældende tidsrum samt med hvilken frekvens supportopgaverne afklares. Med til supporten hører, at vi opsætter proaktiv overvågning af løsningen, idet vi hvert 5. minut kontrollerer, at udvalgte ord findes ved kald til hjemmesiden. Herved opdages de situationer, hvor serveren kører, mens applikationen af ukendte årsager, ikke viser indhold. 

Kontakt os hvis du vil høre mere om vores support muligheder.